Odbiór osobisty | 0,00 PLN |
Kurier DPD | 17,00 PLN |
Kurier DPD (pobranie) | 17,00 + 4,00 PLN |
Kurier InPost | 16,00 PLN |
Kurier InPost (pobranie) | 16,00 + 4,00 PLN |
Paczkmat InPost | 14,00 PLN |
Transport sprzedawcy | 20,00 PLN |
UWAGA!
Przed przystąpieniem do eksploatacji należy dokładnie zapoznać się z instrukcja obsługi.
WARUNKI ZAKUPU
Karta gwarancyjna musi zostać wypełniona w dniu zakupu urządzenia przez sprzedawcę.
Samowolne dokonywanie wpisów do karty gwarancyjnej lub dokonanie jakichkolwiek zmian w istniejących wpisach jest równoznaczne z utratą praw gwarancyjnych.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności wpisów ze stanem faktycznym Autoryzowany Punkt Serwisowy ECHO ma obowiązek unieważnienia karty gwarancyjnej oraz powiadomienia o zaistniałym fakcie gwaranta.
WARUNKI GWARANCJI
JAK UZYSKAĆ GWARANCJĘ?
Aby uzyskać przedłużoną gwarancję należy dokonać rejestracji zakupionej maszyny ECHO na stronie internetowej: www.echopolska.pl
1. Sprzedający udziela gwarancji:
- 24 miesięcznej na urządzenia sprzedane firmom usługowym (zakup na fakturą VAT)
- 60 miesięcznej na urządzenia sprzedawane klientom indywidualnym (zakup na paragon fiskalny).
Okres gwarancyjny liczony jest od daty zakupu podanej w karcie gwarancyjnej.
W okresie tym usuwane będą bezpłatnie usterki wynikające z wad materiałowych lub montażowych powstałe z winy producenta.
2. Użytkownik zobowiązany jest do dokonania w Autoryzowanym Serwisie ECHO bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego zakupionego sprzętu w okresie 60 dni od daty zakupu lub po 5 godzinach pracy urządzenia pod rygorem utraty praw gwarancyjnych.
3. Roczny, płatny przegląd gwarancyjny urządzenia zakupionego przez klienta indywidualnego (zakup na paragon fiskalny) wykonany w 12 miesiącu od daty zakupu w Autoryzowanym Serwisie ECHO uprawnia do przedłużenia gwarancji o kolejne 12 miesięcy. Półroczny płatny przegląd gwarancyjnyurządzenia zakupionego przez klienta instytucjonalnego(zakup na fakturę VAT) wykonany w 6 miesiacu od daty zakupu w autoryzowanym serwisie ECHO uprawnia do przedłużenia gwarancji o kolejne 6 miesięcy. Karta Gwarancyjna ważna tylko z paragonem lub fakturą z datą wykonania przeglądu.
4. Do sporządzenia mieszanki paliwowej należy stosować oleje przeznaczone do wysokiej jakości silników dwusuwowych chłodzonych powietrzem oraz pracujących w zakresie wysokich obrotów.
5. Brak karty gwarancyjnej lub karta gwarancyjna bez wypełnionych wszystkich rubryk wykluczają odpowiedzialność gwaranta z tytułu udzielonej gwarancji. Reklamacja gwarancyjna jest rozpatrywana po przedstawieniu ważnej karty gwarancyjnej i rachunku za zakupiony sprzęt wystawionych przez Autoryzowany Punkt Dealerski ECHO.
6. Napraw gwarancyjnych dokonują wszystkie Autoryzowane Punkty Serwisowe ECHO w Polsce.
7. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do punktu serwisowego. Czas naprawy może ulec wydłużeniu do 21 dni roboczych w przypadku konieczności zaimportowania niezbędnych części z magazynu producenta. Istnieje możliwość ustalenia odrębnego terminu naprawy przez obie strony.
8. Autoryzowany Punkt Serwisowy ECHO jest zobowiązany do wpisu w karcie gwarancyjnej dokonanych napraw gwarancyjnych oraz odpłatnych napraw.
9. W przypadku nie wykonania naprawy gwarancyjnej w terminie podanym w niniejszej karcie gwarancyjnej lub trzykrotnego uznania reklamacji na ten sam zespół lub część, właściciel sprzętu może żądać od serwisanta zwrotu jego wartości lub wymiany na nowy. Wartość reklamowanego sprzętu ustalana jest na podstawie rachunku wystawianego przez sprzedawcę.
10. Okres gwarancyjny nie dotyczy części szybko zużywających się oraz elementów gumowych. Gwarancja nie obejmuje zespołów lub części zużytych na skutek normalnej eksploatacji tj. głowic żyłkowych, prowadnic, łańcuchów tnących, ostrzy tnących, bębnów sprzęgła, filtrów, świec zapłonowych, obudów plastikowych, membran gaźnika, zespołu dozującego gaźnika.
11. W zakres naprawy gwarancyjnej nie wchodzą czynności regulacyjne oraz konserwacyjne.
12. Wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej części zamienne stanowią własność gwaranta.
13. Uszkodzenia takie, jak zatarcie silnika, skrzywienie lub pęknięcie wału korbowego nie wchodzą w zakres naprawy gwarancyjnej. Wyjątek stanowią zatarcia spowodowane uszkodzeniami mechanicznymi z winy producenta, tj. nieprawidłowy montaż zabezpieczenia sworznia tłoka, pęknięcie pierścienia tłoka, mechaniczne uszkodzenie łożysk wału itp. Każde zatarcie silnika powstałe z winy producenta poddawane jest szczegółowej ekspertyzie Koncernu ECHO.
14. Użytkownik traci gwarancję w przypadku:
a) Stosowania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem,
b) Użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi,
c) Nie wykonania okresowych zabiegów konserwacyjnych i obsługowych określonych w instrukcji obsługi,
d) Niewłaściwego przechowywania lub przewożenia sprzętu,
e) Dokonywania napraw, wymiany zespołów, regulacji lub zmian konstrukcyjnych poza Autoryzowaną Siecią Serwisową ECHO,
f) Niedopełnienia obowiązku przeglądu gwarancyjnego.
15. W trakcie odbioru urządzenia po naprawie gwarancyjnej użytkownik ma obowiązek sprawdzić zgodność dokonanych wpisów w karcie gwarancyjnej ze stanem faktycznym oraz upewnić się czy odbierane urządzenie jest kompletne i nieuszkodzone. Punkt Serwisowy ma obowiązek uruchomienia urządzenia przed przekazaniem po naprawie użytkownikowi.
16. Lista Autoryzowanych Punktów serwisowych może ulec zmianie bez osobnej informacji.