Koszyk widoczny po zalogowaniu, rejestracji.  (Rejestrację potwierdza obsługa sklepu.)

Pilarka Spalinowa Echo CS-310ES/35RC

Każdy egzemplarz sprawdzany jest pod kątem komletności i dopasowania wyposażenia.
Ceny
Cena detaliczna brutto
1 099,01 PLN /Sztuka
 
Cena detaliczna netto
893,50 PLN /Sztuka
Dostępny

Odbiór osobisty 0,00 PLN
Kurier DPD 17,00 PLN
Kurier DPD (pobranie) 17,00 + 4,00 PLN
Kurier InPost 16,00 PLN
Kurier InPost (pobranie) 16,00 + 4,00 PLN
Paczkmat InPost 14,00 PLN
Transport sprzedawcy 20,00 PLN

Koszt wysyłki paczki (DPD do 30 kg, InPost do 25 kg) w cenach netto, podatek VAT 23%.
Transprt sprzedawcy ograniczony do miejscowości z kodem pocztowym 99-440.

Dane
Symbol
TW000728
Kod kreskowy
4934110712958
Jednostka podstawowa
Sztuka
Waga
4kg
Marka:
Opis

CS-310ES

  • Pojemność silnika 30,5 cm3
  • Moc wyjściowa 1,1kW/1,5KM
  • Waga na sucho 4,0 Kg
  • Model gaźnika - Walbro WT-946
  • Pojemność zbiornika paliwa - 250ml
  • Pojemnośc zbiornika oleju - 260ml
  • zalecana prowadnica 30RC50M-3/8
    łańcuch 3/8 * 1,3 mm, 53DL
  • Ułatwiony rozruch silnika ES
  • Pompa olejowa zespolona ze sprzęgłem
  • Układ zapłonowy typu CDI-uklad elektroniczny zasilany kondesatorem

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKÓW oraz dane techniczne



Pojemność zbiornika paliwa: 250 ml
Pojemność zbiornika oleju:260 ml
Maksymalne zużycie paliwa:0,68 L/h
Mieszanka paliwowa:50:1



PROWADNICA oraz łańcuch



Długość prowadnicy [cale]: 12, 14
Długość prowadnicy [cm]:30, 35
Podziałka łańcucha:3/8
Szerokość rowka:1,3 mm

UWAGA!

Przed przystąpieniem do eksploatacji należy dokładnie zapoznać się z instrukcja obsługi.

 

WARUNKI ZAKUPU

 

Karta gwarancyjna musi zostać wypełniona w dniu zakupu urządzenia przez sprzedawcę.

 

Samowolne dokonywanie wpisów do karty gwarancyjnej lub dokonanie jakichkolwiek zmian w istniejących wpisach jest równoznaczne z utratą praw gwarancyjnych.

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności wpisów ze stanem faktycznym Autoryzowany Punkt Serwisowy ECHO ma obowiązek unieważnienia karty gwarancyjnej oraz powiadomienia o zaistniałym fakcie gwaranta.

 

WARUNKI GWARANCJI

 JAK UZYSKAĆ GWARANCJĘ?

Aby uzyskać przedłużoną gwarancję należy dokonać rejestracji zakupionej maszyny ECHO na stronie internetowej: www.echopolska.pl

 

1. Sprzedający udziela gwarancji:
  - 24 miesięcznej na urządzenia sprzedane firmom usługowym (zakup na fakturą VAT)
  - 60 miesięcznej na urządzenia sprzedawane klientom indywidualnym (zakup na paragon fiskalny).
Okres gwarancyjny liczony jest od daty zakupu podanej w karcie gwarancyjnej.
W okresie tym usuwane b
ędą bezpłatnie usterki wynikające z wad materiałowych lub montażowych powstałe z winy producenta.

2. Użytkownik zobowiązany jest do dokonania w Autoryzowanym Serwisie ECHO bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego zakupionego sprzętu w okresie 60 dni od daty zakupu lub po 5 godzinach pracy urządzenia pod rygorem utraty praw gwarancyjnych.

3. Roczny, płatny przegląd gwarancyjny urządzenia zakupionego przez klienta indywidualnego (zakup na paragon fiskalny) wykonany w 12 miesiącu od daty zakupu w Autoryzowanym Serwisie ECHO uprawnia do przedłużenia gwarancji o kolejne 12 miesięcy. Półroczny płatny przegląd gwarancyjnyurządzenia zakupionego przez klienta instytucjonalnego(zakup na fakturę VAT) wykonany w 6 miesiacu od daty zakupu w autoryzowanym serwisie ECHO uprawnia do przedłużenia gwarancji o kolejne 6 miesięcy. Karta Gwarancyjna ważna tylko z paragonem lub fakturą z datą wykonania przeglądu.

4. Do sporządzenia mieszanki paliwowej należy stosować oleje przeznaczone do wysokiej jakości silników dwusuwowych chłodzonych powietrzem oraz pracujących w zakresie wysokich obrotów.

5. Brak karty gwarancyjnej lub karta gwarancyjna bez wypełnionych wszystkich rubryk wykluczają odpowiedzialność gwaranta z tytułu udzielonej gwarancji. Reklamacja gwarancyjna jest rozpatrywana po przedstawieniu ważnej karty gwarancyjnej i rachunku za zakupiony sprzęt wystawionych przez Autoryzowany Punkt Dealerski ECHO.

6. Napraw gwarancyjnych dokonują wszystkie Autoryzowane Punkty Serwisowe ECHO w Polsce.

7. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do punktu serwisowego. Czas naprawy może ulec wydłużeniu do 21 dni roboczych w przypadku konieczności zaimportowania niezbędnych części z magazynu producenta. Istnieje możliwość ustalenia odrębnego terminu naprawy przez obie strony.

8. Autoryzowany Punkt Serwisowy ECHO jest zobowiązany do wpisu w karcie gwarancyjnej dokonanych napraw gwarancyjnych oraz odpłatnych napraw.

9. W przypadku nie wykonania naprawy gwarancyjnej w terminie podanym w niniejszej karcie gwarancyjnej lub trzykrotnego uznania reklamacji na ten sam zespół lub część, właściciel sprz��tu może żądać od serwisanta zwrotu jego wartości lub wymiany na nowy. Wartość reklamowanego sprzętu ustalana jest na podstawie rachunku wystawianego przez sprzedawcę.

10. Okres gwarancyjny nie dotyczy części szybko zużywających się oraz elementów gumowych. Gwarancja nie obejmuje zespołów lub części zużytych na skutek normalnej eksploatacji tj. głowic żyłkowych, prowadnic, łańcuchów tnących, ostrzy tnących, bębnów sprzęgła, filtrów, świec zapłonowych, obudów plastikowych, membran gaźnika, zespołu dozującego gaźnika.

11. W zakres naprawy gwarancyjnej nie wchodzą czynności regulacyjne oraz konserwacyjne.

12. Wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej części zamienne stanowią własność gwaranta.

13. Uszkodzenia takie, jak zatarcie silnika, skrzywienie lub pęknięcie wału korbowego nie wchodzą w zakres naprawy gwarancyjnej. Wyjątek stanowią zatarcia spowodowane uszkodzeniami mechanicznymi z winy producenta, tj. nieprawidłowy montaż zabezpieczenia sworznia tłoka, pęknięcie pierścienia tłoka, mechaniczne uszkodzenie łożysk wału itp. Każde zatarcie silnika powstałe z winy producenta poddawane jest szczegółowej ekspertyzie Koncernu ECHO.

14. Użytkownik traci gwarancję w przypadku:
  a) Stosowania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem,
  b) Użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi,
  c) Nie wykonania okresowych zabiegów konserwacyjnych i obsługowych określonych w instrukcji obsługi,
  d) Niewłaściwego przechowywania lub przewożenia sprzętu,
  e) Dokonywania napraw, wymiany zespołów, regulacji lub zmian konstrukcyjnych poza Autoryzowaną Siecią Serwisową ECHO,
  f) Niedopełnienia obowiązku przeglądu gwarancyjnego.

15. W trakcie odbioru urządzenia po naprawie gwarancyjnej użytkownik ma obowiązek sprawdzić zgodność dokonanych wpisów w karcie gwarancyjnej ze stanem faktycznym oraz upewnić się czy odbierane urządzenie jest kompletne i nieuszkodzone. Punkt Serwisowy ma obowiązek uruchomienia urządzenia przed przekazaniem po naprawie użytkownikowi.

16. Lista Autoryzowanych Punktów serwisowych może ulec zmianie bez osobnej informacji.

 

 

Bezpieczeństwo produktu
Certyfikaty i ostrzeżenie bezpieczeństwa
Producent / Importer

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B